Funderingar

Nu pa mandag sticker ju Ruth, vad ska jag ta mig till da?!!!! Hon har ju blivit min kompanjon har pa Mousetrap.. kommer sakna henne enormt. Men forhoppningsvis kommer jag komma ner till Ohakune och halsa pa henne. Och sen den 25 kommer de svenska brudarna, hur planen sen ser ut efter det vet jag inte. Men jag kanske reser runt nordon under ca en vecka med dem och sen? Kommer tillbaka kanske? Manga tycker att jag borde dra vidare, se nagot nytt. Men som jag ser det ar inte det nodvandigt, visst det borjar bli lite trakigt har i Paihia. Finns inte sa varst mycket att gora, men detso battre kanske om jag vill spara pengar? Har ju faktiskt jobb har, och boende. Sa varfor aka vidare till stallen dar jag kommer ha svarare att fa jobb? Jag ar lite fundersam just nu som ni kanske marker. Mycket tankar. Men behover inte bestamma nagot an. Har iaf sagt till pa jobbet att jag kanske blir borta nagon vecka i slutet av maj, och det verkade inte vara nagra problem. Sweet :)

Idag kommer min kara Becky fran Ahipara hit, sa det ska bli svinkul att fa se henne igen :) Vi har inga bestamde planer direkt sa vi far se vad vi hittar pa. Men alltid kul med lite kanda ansikten!


Kommentarer
Postat av: Linda

Här kommer min lilla åsikt ;) Har du kvar jobbbet när du kommer hem från den lilla resan tkr jag verkligen att du ska resa runt lite. Nu när du ändå kan resa runt med folk du känner , kan ju vara lite roligt :) Du ska ju ändå vara på NZ ganska länge :)

2009-05-16 @ 12:15:18
Postat av: liza

Jo precis :) Jag kommer ju resa med dem i ca 1,5 vecka men fragan ar om jag ska tillbaka till mitt gamla jobb efter eller hitta nagot nytt i nagon annan stad? men just nu lutar det at att jag kommer tillbaka, sparar lite pengar och sen drar vidare! Later prima ;)

2009-05-18 @ 04:07:50
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0