Torsdag i Ahipara

Halloj, nu ar det torsdag eftermiddag har. Dagarna flyger forbi! Idag akta jag in till stan med Becky for att handla lite mat. Jag kostade pa mig lite toast, jordnotssmor och jordgubbssylt :) Man kan inte bara ata havregrynsgrot varje morgon. Sen blev det aven inkop av lite andra nodvandigheter. Nar vi kom tillbaka vantade arbete for mig. Jag kannde mig inte sa sugen pa att sta och stryka igen men jag forsokte anda ga dit med gott humor. Positivt overraskad blev jag nar jag istallet skulle fa rensa ogras i tre timmar..haha..det trodde du aldrig att du skulle fa hora mig saga mamma! men det var faktiskt skont att fa vara ute lite och jobba med handerna :)

Jag har ju tidigare namnt att jag har gratis internet har, eller jag fick nar jag kom hit 3 kort med 50 min vardera till datorn av Sandi. Men saklart sa har ju jag redan anvant upp de minuterna och jag vagar inte riktigt be om fler an. Sa jag visste inte riktigt hur det skulle losa sig.. Men nu sa Vincent att jag far lana hans dator och hans internet nar jag vill vilket ar Superbra! han bo ju i rummet mittemot sa jag kan bara ga over och anvanda det nar jag vill. Sweet as.....i

Och Beckys syster tyckte jag skulle komma over pa midag nagon dag, det later ocksa sweet as! Vi far se om det blir av :) Nu vantar en dusch, middag och sen har jag lovat att hjapla till i receptionen en stund ikvall, men det ar bara roligt :)

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0