SKYDIVE!!!!!


FOR JAG HAR HOPPAT FALLSKARM!!!! :D wieeee, haha helt galet. Det var nog det haftigaste jag gjort i mitt liv. Jag var inte alls radd innan, bara glad men sen.. nar man satt i planet och skulle hoppa ut. jag skakade..haha.. Man fick sitta pa kanten och dingla med benen, da var jag radd! Jag kunde inte forsta att jag gjorde det frivilligt!!! Sen nar man val hade hoppat ut ur planet sa var det fritt fall i ca 45 sekunder. Man bara foll i 200 km/h...! eftersom det var tandem skydive sa hade man en instruktor pa ryggen som skotte allt med fallskarmen. Sa jag kande mig trygg! men sa latt vart det, och jag kommer garanterat gora det igen!! Vill gora det over Franz josef glaciaren, det vore coolt. Kopte en dvd ocksa sa ni andra kan njuta av mitt hopp..haha. Far ni chansen att prova skydive GOR DET!!!

Kommentarer
Postat av: annapanna

serri! FAN VA COOLT!

2009-03-16 @ 18:47:00
Postat av: Mery

Fasen va häftigt! Avis!! :) Hoppas du har det bra, kul att kunna följa dig på dina äventyr :) Kram

2009-03-22 @ 11:06:31
URL: http://meriig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0