Kerikeri

Okej nu har jag anlant till kerikeri, kom igar formiddag och troligtvis aker jag vidare imorn. Mysig stad, trevliga men galna manniskor :) Har inte gjort sa mycket, spenderat pengar pa en stor marknad idag, traffade Dennis och Martin en snabbis, alltid trevligt med lite kanda ansikten. Jag ska inte klaga men det ar SA VARMT!! Haller pa att forgas i varmen...haha fast jag njuter. Annars ar allt bra och imorgon blir det Paihia, gott att komma till ett bekant stalle.

Kort inlagg, bara sa ni vet vart jag haller hus.
cya

Kommentarer
Postat av: Anonym

LIZA!



Yo my man, jag har allt märkt de min lilla smurfrumpa;) Du hittade ett sådant örhänge du ville ha ser jag. Snyggve hörru.. rock on, my man!!

snuss

2009-03-31 @ 15:06:20
Postat av: lajza

snuff? det maste vara majsan som skrev eller?! :)

2009-04-01 @ 03:31:45
URL: http://mynz.blogg.se/
Postat av: mullvad

oj.. de kom visst inte me.. Det är ja visst de;)

2009-04-01 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0