Kerikeri och vidare!!!

Okej, sista dagen i Ahipara, kanns bade sorgligt och skont. Det ar trakigt att lamna de manniskor jag lart kanna sa val, kommer sakna dem alla :) Kommer sakna att ga upp tidigt varje morgon for att kolla vagorna och sticka ut och surfa! Samtidigt kanner jag att det finns sa mycket mer att se, jag maste rora pa mig, se nya platser. Sa darfor aker jag imorgon bitti, med Kyla och Mike, till Kerikeri. Dar blir jag avslappt for att spendera helgen, sen far vi se. Skulle vilja tillbaka till Paihia for att ta farjan till Rusell och se den stan lite, men inget ar vi far se vart det bar!

Idag behovde jag inte jobba, skont! Dessutom tog Sandy med oss (Vincent, Kyla, Becky och jag) pa en liten avskedslunch pa en mysig restaurant, vilket var jattegott och mycket trevligt! Uppskattat! Idag var det meningen att vi aven skulle surfa en sista gang tillsammans, men saklart ar det inga vagor idag.... typiskt! men vi haller tummarna for kvallen, de kanske kommer senare. Sa just nu gor jag ingenting, borde packa, tvatta, stada och planera men istallet sitter jag har vid datorn... bra liza :)


Becky  och Vincent i receptionen, gonna miss you :)


Kyla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0