Fusch un Chups

Har inte egentligen hant nagot markvardigt de senaste dagarna som ar vart att dokumentera, men anda. Det ar skont att fa dela med sig av allt.

Igar foljde jag med Vincent till doktorn, han har fatt nagot sorts bett i knat som har blivit en infektion, illa! Sa han fick antibiotika plus 2 andra painkilles mot smartan i revbenen. Jag tycker verkligen synd om honom! Han kan inte jobba, surfa eller knappt ga. Men forhoppningsvis blir han battre snart. Idag akte jag igen in till stan, fast med Becky. Varje lordagmorgon ar det marknad i Kaitaia, sa vi passa pa att aka dit. Det var typ som safflemarten, lite mindre. Jag kopte inget, fast jag hittade lite haftiga LPskivor, som Depeche Mode, Michael Jackson och lite andra..men insag snabbt att det ar inget jag kan slapa runt pa i ett ar! Sa jag overgav dem ganska snabbt. Men Becky hittade en ABBA skiva som hon kopte, haha jag hade ingenting med det kopet att gora, lovar!

Till lunch blev det Blabarspannkaka med gradde och blabarssylt, det var gott!! Eftermiddagen spenderades pa stranden, vi kollade pa en stor kanottavling som agde rum. Sen provade vi antligen Ahiparas egna fish and chips, som var helt okej :)


Vincent och Becky vid kanottavligen :)

Ikvall ar det aterigen receptionen som ska bemannas av mig, vilket ar saaa mycket roligare an att sta att stryka!!

Men nu ska jag lasa de sista sidorna av "Peter Jackson - A film makers journey"  med ABBAs musik hogt spelandes i mina oron :D En harlig mix av Nya Zeeland och Sverige blir det...Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0