First days

Yes man, nu ar det redan onsdag. Har vart har i tre dagar nu och det kanns riktigt bra. Efter forsta dagen sa kandes det inte sa jattebra, visste inte vad jag skulle hitta pa under dagarna och jag kande inte en sjal har! Men nu kanns det battre. Har traffat de tva andra 'ungdomarna' som jobbar har. Vincent, spansk kille som jobbar som tradgardsmastare. Han alskar att surfa fast han ar bara en nyborjare som jag, han ar riktigt trevlig. Vi bor grannar sa honom ser jag typ hela tiden. Becky, en kanadensare som flyttat hit for att bo med sin syster ( som i sin tur gifte sig med en kiwi och darfor bor har). Becky jobbar i receptionen varje kvall mellan 6-9, sa henne ser jag inte sa ofta. Men hon ar jattetrevlig och vi har konstaterat att det finns ingenting att gora i Ahipara sa vi ska nog halla ihop och gora 'ingenting' tillsammans istallet :)

Igar foljde jag med Sandy in till stan, gick till biblioteket. Efter lite krangel (och hjalp av sandy) fick jag tillslut lana tre bocker. Jag maste ha nagot att lasa har ute, annars kommer jag att do av uttrakning. Sen gick jag en svang pa stan och fick aven hjalpa Sandy och Vincent valja ut massa palmtrad som de skulle plantera pa campet. Pa kvallen fick jag aterigen stryka lite i en timme. Thats it. Det var dagens arbete! Men jag var kvar till nio anda for jag var i receptionen och pratade med Becky. Det var kul att fa lara sig lite av receptionsdelen, lite roligare an att stryka lakan och orngott :) haha... Plus att man traffar massa folk!

Idag vet jag inte riktigt vad som vantar, ska inte jobba forran vid tretiden. Antar att det blir att stryka igen... men sen far vi se. Det blir nog en lasdag idag :) sweet!  Kanske aven en promenad till stranden.

, liza xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0