Taupo nasta!

UPPDATERAT!


Okej da ar det bestamt. Den 27 juni borjar jag pa Base hostel i Taupo. Jag vet, jag borde inte jobba pa ett base hostel. Jag hatar Base hostel. Men just nu ar det battre an ingenting. Jag borjar dar i 3 veckor och sen kan jag ju leta upp nagot annat boende. Det roliga ar ju att Rena och Thorsten bor ju dar och nu aven Sophia. Sa jag har ju redan mina vanner dar nere!


Pavinee kunde inte ge mig mer an 2-3 kvallar i veckan, alltsa nastan ingenting med tanke pa att varje kvall ger knappt 3 timmars jobb. Sa det var det som gjorde att jag bestamde mig for att flytta fran Paihia. Visst kanns det jattesorgligt. Ar sa manga manniskor jag kommer sakna har. Och kommer sakna att bo pa Mousetrap, har verkligen blivit ett hem. Men vem vet, jag kanske kommer tillbaka till sommaren. Just nu maste jag bara bort harifran, se nagot nyttt.


Arbetsganget pa Thai Garden. Mina favoriter ar kockarna, de gar alltid runt och ler och skojar.. aven fast de knappt inte kan nagon engelska alls sa lyckas de alltid fa mig att skratta..haha kommer sakna de grabbarna :)

Dalig bild, men sahar ser det iaf ut inne i restaurangen. Ar bara 10 bord sa det ar ett lagomt stort stalle.

Nu blir det stadning och sen far vi se vad dagen bjuder pa... inte mycket antagligen da det regnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0