Jobbtrial

tjabba tjena
Igar sprang jag runt pa stan som en yr hona och delade ut cvn till lite olika stallen. Det blev inte sa manga da de flesta typ cafeer och sa sade att det inte var nagon ide att lamna cv da de inte letar efter nagon. Typiskt..sa jag gav nastan upp... Lamnade aven cv till tva Indiska och nagra Thai stallen..men seriost. Jag vill inte jobba pa ett sant stalle igen. Det vore kul att prova nagot nytt. Men iaf, gick aven in till en italiensk restaurant som ligger pa samma gata. Sag en skylt i fonstret "Staff wanted", sa jag gick in och pratade med dem. Kom ikvall klockan 6.00. blev svaret. Sa jag var ivag pa en jobbtrial igar kvall, som enligt mig gick prima. Jag ska tillbaka ikvall sa hall tummarna! Fick aven italiensk mat med mig hem efter att jag slutat, himmelskt gott! Sa nu hoppas jag att allt gar bra ikvall sa jag far behalla jobbet... vore sjukt bra!!!! :D

Nu blir det 2 timmars stadning och sen far vi se vad eftermiddagen bjuder pa,
laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0