So this is how it feels to be alive!

Gott mos! hm.. funkar kanske inte riktigt att skriva det uttrycket nar jag inte kan anvanda mig av det svenska alfabetet. Blir lite val prydligt, Gott mos! hah!

Iaf, idag tog jag mig antligen till gymmet, kopte medlemskort, bokade in tva moten med en tjej som ska lagga upp ett program och sen var jag dar i 2 h och svettades. Och jag kan saga en sak, har inte kannt mig sa glad pa lange! haha hade helt glomt bort kanslan av att pressa sig sjalv och sedan kanna sig stolt och utmattad efterat. Gud vad harligt det var att fa svettas! :) Men visst, konditionen existerar inte ens langre, men da har jag ju iaf nagot att jobba pa. Nu gjorde jag inget superpass direkt, men kanner mig anda stolt for att jag slapade mig dit. Jag ar en grupp-tranings-manniska. Att gymma ar egentligen inte min grej, jag tappar min motivation. Men man far ta till sina knep. Sjalv lyssnade jag pa The Used med volymen i bott, och da kan man inte bli annat an taggad till tusen. Sa det finns hopp! :P


Nu blir det mat och sen jobb,
tjo flojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0