Rainbow Lodge

Forsta dagen avklarad! Har precis stadat klart for dagen, mitt arbetsomrade ar lite luddigt. Jag springer mest runt och hjalper alla, kollar till tvatten och sen hjalper de andra lite till. Absolut softare an Base. Absolut battre an Base. Sa det hela kanns riktigt bra. Borjar kl 10.00 varje dag, stadar fram till 11.00 da vi har 30 min rast, dricker te och ater hembakad kaka. Sen kor vi en sista halvtimme innan det ar dags att sluta for dagen. Sweet as! Sa nu kanns det positivt.


Annars sa flyter dagarna pa ganska bra. Vadret suger idag, men vi har haft 2 riktigt fina dagar. Igar tog jag mig en promenad, satte mig pa en bank med en kopp varm choklad och en bok i handen och bara hade det gott i solen :) Jag vet att jag pratar mycket om utsikten, men det ar helt otroligt vackert nar solen skiner och man ser snotackta berg pa andra sidan sjon. Tyvarr blir inte bilderna rattvisa, men ni far anvanda fantasin kara vanner.



Vattenskidor! En aning kallt dock men ah vad sugen jag blev pa att prova igen, kampade ju tappert med skidorna forra sommaren...haha. Men det far bli sommaren 2010! Nar jag satt och laste sag jag aven hur det da och da dinglade ner fallskarmshoppare fran hogt upp i det bla. Snacka om att jag ar sugen nu pa att ta min egen licens. Men ska tanka pa saken lite ytterligare innan jag bestammer mig. Ska aven jamfora priser och sant mot Sverige, men just nu kanns det som att ska jag ta den sa vill jag gora det har i Nz.


Idag blir det att utnyttja internet en rejal stund, sen blir det val en promenad for att sedan jobba ikvall, och ikvall kommer det vara galet busy! Men det ar bara att kampa pa och le... le, le och aterigen le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0