Organized

hay bru

Jobbet blir bara battre och battre, trivs redan jattebra. Men det ar sjukt stressigt, sarskilt nu nar det ar helg...herregud! Jag trodde jag skulle svimma igar. Restaurangen var helt fullsatt och vi hade folk som vantade pa bord overallt. Ar inte riktigt van vid det tempot. Hela min kropp kanner av att jag borjat jobba, ar riktigt sliten efter bara en veckas arbete! haha men hoppas att jag far en dag ledigt till veckan. Blir lite mycket att jobba varje dag, aven fast det blir pengar.

Har spanat in stans gym ocksa, funderar pa att kopa ett medlemskap dar. 115 dollar for 3 manader... men vet inte riktigt om jag stannar sa lange. Vi far se. Men typ 600 svenska kr ar det, och det ar ju inte sa farligt aven fast jag bara skulle stanna sag tva manader. For da ar planen att ga dit nastan varje dag, har anda inget battre for mig. Och tro mig, jag BEHOVER ga dit. Tror aldrig att jag vart sa forslappad i hela mitt liv som jag ar just nu. Illa!

Jag har aven fatt reda pa att jag kommer kunna flytta till Rainbow Lodge om 2 veckor. Yes! inget mera Base med sjuttielva sangar att badda varje dag :) yay! Kanns riktigt bra, nu galler det bara att harda ut de 2 veckorna har, men det ska ga galant.
 


Det basta med att bo pa Base, var balkong och dess utsikt!


Lite andra tankar som flyger runt i huvudet just nu ar om jag skulle vilja ta egen licens for skydiving. Vore sjuuukt kul. Man kan gora det har for typ samma pris som i Sverige. Men vet inte om jag vill lagga mina sparade pengar pa det har istallet for att resa runt i landet? kanske ar battre jag jobbar ihop de pengarna i Sverige och tar den dar? Samtidigt som  om jag tar den har kan jag sedan hoppa overallt i landet for nastan ingenting, vore kul att passa pa att hoppa har nar jag anda ar har! Vet inte riktigt vad som ar bast, ska fraga lite folk som vet :) Men man lever bara en gang, sa varfor inte?!


Vi sajer't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0