Base - Aldrig mer!!

Yes da ar sista dagen pa Base gjord. Stadade var sista dag igar, baddade 45 sanger pa 2 timmar och 40 min... humoret var val inte pa topp efter det kanske. Men idag ar vi lediga och flyttar antligen ut harifran! Det blir en natt pa Go global for att sedan for min del flytta till Rainbow Lodge imorgon. Sweet. Dar far jag aven gratis internet sa det blir lite mer uppdatering over de senaste dagarna sa fort jag har installerat mig dar.

Annars sa var gardagen riktigt harlig, forutom baddandet pa morgonen. Solen sken och utsikten over sjon och bergen ar ju helt fantastisk. Tog en kaffe med Emma och vi bara satt och prata och njot av utsikten. Hann aven med att kopa ett par skor, ett par joggingskor faktiskt. Pa rea, 650 kr. Sa nu ar jag nojd. Nu blir det forhoppningsvis lite mer fysisk aktivitet under dagarna, yes box! Nasta vecka ska det aven inforskaffas gymkort, men far vanta pa lonen forst :)

Glid i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0