Shoppinglist

Jag borde vara nervös nu, sådär skitnervös så man varken vet in eller ut... men det är jag inte? Jag tror jag bara är för dum för att inse vad jag gett mig in på. Men nervositeten kommer säkert att komma i sista minuten, det gör den alltid. Alltid när jag har haft föreställningar, prov, uppkörning och annat  som tar på nerverna är det inte förrän i sista sekund som magen vrider sig och jag blir nervös så jag skakar! varje gång! Men det är väl kanske bättre det.

Har börjat kolla över min packning, ser inte så värst bra ut.. min inköpslista blir bara längre och längre och dyrare och dyrare! herregud, hur ska jag ha råd med allt?

- Ryggsäck
- Skaljacka
- Digitalkamera
- Skor
- Fleecetröja

Är de grejer som prioriteras nu, inga billiga grejer kan jag lova. Jag kan inte för fulla allvar förstå hur en bra ryggsäck ska behöve kosta flera tusen?? Eller att man inte kan få en bra skaljacka för under tusenlappen? oh my lord.. men nu ska vi inte vara negativa klubben utan istället tänka positivt och förlita sig på att allt kommer att lösa sig! Det har jag lärt mig av dig, judas :)


På lördag blir det karlstad, hoppas nu att jag hittar något vettigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0