Packa pappas kappsäck

tjoflöjt,
countdown är det som gäller.... typ 19 DAGAR KVAR!!!!  Bitarna börjar falla på plats..tror jag. Tvärr kommer de närmaste 19 dagaranas inlägg nog bara gå ut på att jag beskriver hur nervös och förväntansfull jag är! Hur ska jag kunna skriva om något annat! Alla inlägg blir bara försök att dämpa min nervositet och alla andra konstiga känslor som väller upp i magen på mig. Försökte skriva en lista över saker som är kvar att göra men kunde inte komma på så mycket. Vaccination, slutfakturan, provpackat, bankgrejer och allt annat är fixat. Nu är det bara att tuta och köra :) och DET skrämmer mig..!!

Just nu är min största mardröm att jag ska få reda på att jag har fått någon allvarlig, dödlig sjukdom utan botemedel så jag inte kan åka. Det vore såååå typiskt.

Till helgen blir det göteborg och vi ska göra stan osäker kan jag lova. Sen blir det även ett besök hos min käraste biltjuvskompanjon, Felicia :D wieee, ska bli svinkul att se henne igen!

Slow down in the hills nu och hare gött







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0