Matrix 60


Ja ni, nu är den min. Den röda ryggsäcken på bilden. Det sved rejält i plånboken kan jag lova men det är det värt. Om det är något jag ska lägga pengar på så är det väl en ryggsäck? Det kommer ju faktiskt vara mitt hus de närmsta månaderna. Fick även tag på ett par skor, äntligen, efter alla timmars letande i kd. Stadium var de som hade den modellen jag ville ha, och på REA dessutom! Kan det bli bättre?! Nope, tror inte det. De kanske inte är de mest vildmarksanpassade skorna, men behöver jag ett par typ grova kängor eller liknande, skaffar jag det där nere.

Annars fortsätter min vilda jakt på en jacka. Hittade hur mycket snygga jackor som helt i Karlstad...men ingen som kändes bra för mig och plånboken. Jag må vara snål men jag tänker inte punga ut med 2000-4000:- för en sketen jacka. Visst fanns det modeller som var billigare, men de kom ändå inte under 1500:- , och de satt inte ens bra?!

Nej, jag ger upp. Snart sveper jag in mig i en svart sovsäck och åker ner.

Kommentarer
Postat av: Maja Mullvad

Men Lajza då! Nu bär de jammenmej snart av. Ja hitta görbilliga fleece tröjor på karlssons för 129 spänn. Har aldrig använt den men du kan få den om du vill! kolla där annars;) heheLycka till me resten av packningen

2009-01-12 @ 15:44:43
Postat av: Mia

Liza!!!

Roliga och tr¨kiga nyheter på g...

Sparar de bästa till sist och börjar me de tråkiga.. jag kommer kanske inte kunna ses på måndag.. e ledig fr typ halv fyra först.. :S om inte du e kvar då vill säga, för då går det ju bra! (och nu till den roliga): det är för jag har fått JOBB!!! :D På Karlstads universitet!! :D visst låter det fint?! :P jag jobbar sedan den här veckan på cafe selma som ligger typ vid huvudentren på universitetet.



skickar nog ett sms el ringer också så du verkligen får den lilla informationen i tid. men så ligger det till. hoppas du e kvar i kd under em också på måndag. annars kanske du vill komma upp o luncha på uni. om jag får lunchledigt vill säga :)

vi hörs!! ha de fint!! fin ryggsäck :) mkt bra köp!! o värt att lägga pengar på till en sån här resa känner du dig laddad? pussp u ss

2009-01-17 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0