Hästar, fjäderboa och polisavspärrning

En liten rapport om helgen får det bli!

Lördag
MÖHIPPA!!!! har ju en nära vän som gifter sig till helgen, så vi fixade en liten möhippa för henne på lördagen. Kanske inte kan berätta vad vi gjorde, lite hemligt! Men kul var det, och jag tror lite annorlunda mot den traditionella "supa -skämma ut sig på stan- i rosa peruk"  möhippan :) Resultatet kommer att visas på bröllopsfesten. So be there, eller var ett torg!

Lovisa, vacker som få :)

Söndag
fikade och gick runt på stan med bästa majsan :) Det blev väldigt mycket flängande och väldigt trötta fötter. men det är väl så det ska va. Sen på kvällen tog jag tåget ut till Floda för att bli upphämtat av Felicia (ska sägas på breeed värmländska ;D ). Vi bara myste, åt mat och catchade upp om allt som hänt sen vi sågs i säffle i nov-dec.

Måndag
Nu ni ska ni få höra! jag följde med Flay till stallet och hjälpte ( försökte iaf!) henne med lite allt möjligt med hästen OCH jag fick rida!!! wiee, det var sjukt kul :D Det hade jag inte gjort sen jag var typ sju, då jag trillade av och vågade aldrig mer.  Så jag är faktiskt väldigt stolt! Det blev även promenad, film och nagellacksmålning.


På promenaden gick vi förbi en polisavspärrning! Flay berättade att de hittat ett människohuvud där...nice :)





Flay och Irish



okej, käckare människa får man kanske leta efter. Jag ser ganska så nöjd ut med mig själv haha :)

Summering: underbar helg, men är lite sleten.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0