Tirau

Halloj allesammans :)
Nu sitter jag pa ett infocenter i Tirau och byggnaden ar formad som en hund...hm??? Byggnaden brevid ar formad som ett far och sen ar det en herde brevid. De ar lite speciella, manniskorna har och deras ideer. Allt ar iaf bra, bor hemma hos Burgess. De tar med mig pa massa utflykter hela dagarna... ar helt slut!! haha, de har gjort ett schema for resten av veckan over alla grejer som vi ska gora. Antagligen aker vi till Rotorua nagon dag, det vore kul! och mamma, jag kommer vara hemma hos dem i helgen ocksa sa du far garna ringa igen =) Det blir ett litet halvkasst inlagg det har for jag har bara 4 minuter kvar...hm men jag lever iaf. Kommer till Auckland pa tisdag for att sedan aka upp till Pahia nagra dagar och slappa och njuta bara. Sen aker jag tillbaka till Ahipara for att jobba pa ett hostel i typ 2-3 veckor kanske. Det var helt upp till mig sa agaren. Gott! Jag jobbar 2-3 h om dagen for gratis boende. Jag kommer vara dar tills jag kommer pa vart jag vill soka jobb. Har lite svart att bestamma mig, men hoppas att jag klurar ut det under tiden dar uppe.

Nu maste jag dra mig, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0