Surfcamp och aterigen..Auckland!

Denna vecka har gatt sa sjukt fort! Har haft den basta veckan pa lange: surfat, umgatts, atit och bara chillat i en lodge precis vid stranden. Kan det bli battre? Det var lite sorgligt idag nar man skulle aka hem, kanns inte sa kul att vara tillbaka i Auckland igen. Storstad, buller och massa trafik... vet inte riktigt vad jag ska beratta om de dagar som gatt sen jag skrev. Jag har gjort ett antal vurpor i vattnet, en gick ganska illa!, men allt ar bara bra nu igen, lyckats surfa nagra harliga vagor och battre lart kanna mina medbrottslingar som var med. Lagger hellre upp lite bilder an skriver om de vi gjort :)


Alla deltagare, inknodda i bussen (utom Beth)


tva superseriosa surfare :)


Sista dagen tog vi fram kameran nar vi surfade, saklart  regnade denna dag. Men har har ni mig, precis avslutat en vag..harligt varre :)


En harligt sliten Liza men otroligt glad :D


 Nar vi kom till Auckland var vi ganska ledsna over att lamna all lyx och komfort  dar uppe i norr, MEN var tur vande. For nar vi skulle checka in pa vandrarhemmet hade det blivit nagot fel med bokningen. Sa istallet for att dela rum med typ 8 andra och behova ga ut i korridoren for att ga pa toa och duscha sa fick vi ett eget dubbelrum med tv, dusch och toa pa rummet :D Sa nu svavar vi pa moln!!!!

Nu maste jag egentligen sova, upp tidigt imorgon for att ta bussen till Hamilton och Burgess :D Vi far se nar jag har internet acess nasta gang. Ha det bra tills dess!

hey bro :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenna Liza, Ser ut som du har det sjukt bra darnere. Asbra att dulart dig surfa sa du kan lara oss sen nar vi kommer och halsar pa. ;)



Vi raknar nmer dagarna till Thailand nu, trotta pa indisk mat och kanns som att ett miljoombyte kommer gora oss gott. Thaimassage, thaimat osv.



Ha d toppen sa lange, Linda

2009-02-21 @ 09:18:31
URL: http://lindanilssonjordenrunt.info.se
Postat av: Malle

Fasen va gött du ser ut att ha det:P Och du ser ju ut att vara född på surfingbräda haha! Du har inte börjar jobba och så eller utan softar mest hittills? Kram!

2009-02-21 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0