Storstädning!

Nu ni, 4 DAGAR KVAR!!!!! jag tror knappt det är sant. Men jag har fortfarande lite som ska fixas, men förhoppningsvis tar jag mig i kragen och fixar allt de idag. Ska även till Säffle ikväll på en liten avskedsmiddag, jag kommer säkert börja gråta. Skulle inte förvåna mig!

Har även rensat bort i stort sätt alla inlägg som inte hade med Nya Zeeland att göra, det är ju resan dit som bloggen ska handla om. Så alla terapiinlägg jag har skrivit under hösten/vintern är nu borta. Därför kan en del inlägg vara lite konstiga, utan sammanhang. Men det gör inte nåt enligt mig, ni får försöka förstå :)

Har även bestämt  med en tjej som åker samtidigt med mig att vi ska checka in tillsammans. Känns gött, då kan man vara nervösa ihop! :)

Det ska bli så skönt att komma iväg, har pratat om det så länge nu att jag inte riktigt förstår att det blir av. Allt känns mer som någon fantasi man målat upp och talat om för alla andra.

Men nu händer det!


Kommentarer
Postat av: lina

gaaaahhh shaaajt va spännande!!! jag är asglad för din skull liza :D men ja kommer sakna dig så himlans mycket!! :(

2009-02-03 @ 10:47:36
Postat av: lajza

Jag kommer sakna dig med såklart bruden, såhäääääääääääär mycket!!! :D

2009-02-04 @ 13:39:03
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0