Regn i Auckland

Idag regnar det, fast enligt mig bara lite duggande. Vilket ar helt okej eftersom det anda ar typ 26 grader varmt :) Nu sitter vi pa IEP kontoret, dar det finns gratis internet och tillgang till telefon, fast tyvarr bara lokalsamtal dock.

Vi maste tillbaka till banken idag, vi fick ju vara bankkort igar. Men klant till bankman gav han oss fel sa vi fick varandras. Jag signerade carolines och hon mitt. Alltsa har hon alla mina losenord och skit. Men forhoppningsvis loser det sig.

Annars flyter allt pa, massor att fixa hela dagarna. Vi ska forsoka ta lite semester i eftermiddag ocksa :)

Har faktiskt borjat bestamma mig lite hur jag vill lagga upp min tid har. Forst nu Auckland och surfcamp. Efter det vill jag garna besoka fam Burgess. Sen funderar jag pa att dra norr till Bay of Islands och plocka frukt. Tjana lite pengar pa slavjobb, later harligt :) Sen vill jag nog resa runt lite runt Rotorua och Tongario och sen aka ner till Wellington for att soka jobb dar. Och om jag bor dar vill jag garna besoka sydon lite, men bara typ semester, inget jobb. Men jag ska diskutera saken med personalen har sen, de kanske har nagra forslag pa annat upplagg. Vi far se.

Igar var vi pa pizzanight, at sa mycket pizza du vill for 10 dollar, alltsa typ 45 kr. Mycket trevligt, massa backpackers som valtrade sig i pizza :) blev aven biljard och promenad, superkvall!

Nu ska jag forsoka fixa boende till helgen, vi vill ut till en o utanfor auckland men vi far inte tag pa nagot boende. Att ringa kostar sviinmycket, typ 15 kr min!! och det har vi inte riktigt rad med. Har forsokt reservera via internet, far se om de funkar.  Var inte orolig (mamma!) vi far nog ta vart fornuft till fanga och ringa anda for att dubbelkolla om bokningen gatt igenom. Sa det loser sig nog!

Men vi hors nasta gang :)
hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0