New Zealand finally!

Hey!!!!
Nu har jag landat, helskinad och lite mer utvilad an i forra inlagget. Flygresan gick bra, sov typ kanske 6 h sa jag hade det riktigt bekvamt. Val pa flygplatsen har i Auckland tog det langre tid an vad  vi trott. Man far ju typ inte ha med sig nagonting in i landet som kan forstora naturen..sa ingen mat, frukt eller annat atbart, inga hikingboots eller talt som vart i skogen nyligen. Sa det tog ett tag innan man hade fyllt i alla papper och svarat pa fragor angaende sant, men angaende visumet var det inga problem. 

Vi tog en buss in till staden och kom fram till vart vandrarhem ACB Backpackers som ar riktigt trevligt. Det finns hur manga rum som helst, ar nog det storsta vandrarhemmet jag har sett. Flera vaningar fulla med backpackers fran hela varlden. Vi sover i ett fyrbaddsrum, det ar vi och en kille. Men han har vi inte pratat med an, han ligger bara och sover..! Vi har iaf hunnit med att ta en promenad genom stan, kollat in hamnen, fatt lite solsken (och antagligen lite branna) och atit pa Subway. Battre blir det inte :) Vi har aven kop med lite nudlar och annat smatt och gott som lunch for de narmaste dagarna.

Nu ikvall ska vi ta det lugnt pa vandrarhemmet, lasa pa lite om stan, kaka lite och kanske tar en kvallspromenad ner till hamnen igen. Vi far se.  Imorgon blir det ju mote med IEP, som ar den organisation som tar hand om oss har i Auckland. Sa forhoppningsvis blir vi lite klarare i skallen angaende vad vi vill gora harnast. For jag kan saga i mitt huvud snurrar det rejalt just nu. Finns saaaa manga stallen jag vill till och saaa mycket att gora och se, men jag aterkommer efter morgondagen.

Nu ska jag ladda upp lite bilder fran resan!
peace out brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0