Sista veckan i Taupo!

Nu ar det bara en vecka kvar har i Taupo. Pa sondag tar jag bussen upp till Paihia. kanns konstigt. Kommer sakna Taupo sa sjukt mycket samtidigt som det ska bli sa skont att komma harifran!! Vill ner till wellington ocksa innan jag ger mig av, blir nog en weekendtrip i slutet av denna veckan. Traffa Lianne igen!!! wieeee!!

Vi hade ett litet avskedsparty i lordags, riktigt trevligt. Men jag insag hur manga manniskor harifran jag kommer sakna... vem vet nar man far se dem igen? men far forsoka se det positiva i det istallet, att jag kommer sakna dem betyder ju nagot bra anda :)

fick in mina sista hopp forra veckan ocksa sa nu blir A licensen min!!! Idag ska jag ner till TTS och gora mitt packningstest bara.. ar nervos...! Men det gar sakert bra :) Onska mig lycka till!!

Vi seeeees kara medborgare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0