Im back!!

Nu ar jag tillbaka i Paihia igen. Kanns konstigt. Men mycket bra. Det var svart dock att aka ifran taupo, att saga hej da. Jag ar alltid sa himla blodig nar det kommer till avsked. Alltid ska det gratas! Sa dar satt jag pa bussen och grat... men nu kanns det hela mycket battre. Solen sken idag och jag stortrivs. Tog en fika med Petra, som ocksa bor har nu och jobbar jarnet. Tog en svang pa stan och bara njot :)

Jag har bestamt mig for att inte leta efter nagot jobb har. Utan dessa 4 veckor kommer jag bara stada pa morgonen och sen ha hela dagen till att bara njuta av min sista tid i nya zeeland. Ar ju nu bara 7 veckor drygt... 7!!!!!! Later kanska lange men nej.. inte for mig!

nu blir det middag,
laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0