Dan fore dan fore doppardan

23 december, dagen innan julafton. Kanns som vilken annan sommardag som helst. Visst har vi en julgran pa vandrarhemmet, och jag har faktiskt kopt lite julklappar. Men thats it. Solen skiner och det ar varmt och skont. Det ar inte sa att jag klagar, jag njuter i fulla drag. Men det ar en otroligt marklig kansla det har. Har nere firas julen den 25e, da blir det bacon och agg till frukost och sen en mega bbq till julmiddag. Sen planerar alla mest att hanga pa stranden hela dagen.. haha mycket skumt.

Jag borjar iaf sakta men sakert acklimatisera mig har uppe i norr. Det ar skont att vara tillbaka med massa gamla vanner. Men visst saknar jag Taupo och alla dar. Men som jag intalar mig om och om igen, saknad ar nagot positivt. Det ar ju ett tecken pa karlek och vanskap. Igar stack Emma till Sverige ocksa, bara sadar.. bokade en biljett och flog hem for jul. Blev sugen ska jag erkanna men tyvarr.. jag kommer inte hem an!

Idag ska det fixas mer med julklappar och sen far vi se vad som hittas pa.



Puss pa er kara vanner dar hemma i snon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0