Taupo trapped

Okej det var ett bra tag sedan. En liten update skulle sitta fint. Hade en intensiv vecka forra veckan, 51 jobbtimmar skrapade jag ihop, sliten men blev glad nar jag fick lon iaf :)  Det var varldsmasterskap for juniorer i motorcross, sa restaurangen var fullsatt hela veckan i stort sett. Vi hade bade de italienska teamet och franska pa middag flera ganger, sweet. Denna veckan ar lugnare, vilket ar riktigt skont.

Mycket kanslor pa sista tiden, drama drama drama! och jag som sa att jag antligen skulle slippa det nar jag flyttade ner till taupo..hah, det kan jag ju glomma! men allt blir forhoppningsvis bra nu, jag onskar Sofia all lycka i varlden nu i Wellington. Du gjorde ett bra beslut. Kommer sakna dig som bara den!

Tog en heldag pa stan igar, som en sista dag med sofia :) shoppade loss och kakade sushi till lunch. Sofia fick tag pa det hon behovde, men jag... suck...mitt mal var att hitta ett par jeans och nagon topp. Det slutade med att jag kopte en tunn sommarklanning....mitt i vintern.. bra liza! Men den var sa fin sa jag kunde inte sta emot.. far bara vanta nagra manader innan jag kan anvanda den..haha.

Idag blev det aterigen sushi till lunch med Sofia, har en kansla att jag kommer ga dit minst en gang i veckan och luncha. Loove it!


yummey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0