Flyttdag

Gjorde min sista staddag pa Rainbow igar, inte alls sorgligt..bara skont! Sen pa kvallen gjorde jag mitt sista pass pa Portofino, det var lite mer sorgligt. Kommer sakna all dar sjukt mycket, men kommer antagligen att hjalpa till pa helger och sa anda. Jag bor ju fortfarande i samma stad iaf :)

Idag packade jag min vaska for forsta gangen pa 2 manader... kan saga att allt far verkligen INTE plats! har kopt pa mig sa sjukt mycket grejer, det blir att storrensa innan nasta flytt! Flyttade in hos Lianne, de hade ett rum over som jag ska hyra i 3 veckor innan jag flyttar in till mitt mer permanenta boende. Har ett eget rum for forsta gangen sen typ... februari! Kanns underbart att bara kunna stanga in sig och lyssna pa MIN musik (som inte tillats att spelas i de dormrooms jag hittils delat med folk..suckers...). Moblerade om lite i rummet ( eller sa gott man kan nar de enda moblerna som existerar ar tva sangar...haha!) och tycker faktiskt att jag fick iordning det riktigt bra. En sangs anvands som sang och den andra som garderob :) suberb!

Skulle egentligen jobba idag, men pga vadret var jag "on hold" hela dagen. Vilket innebar att spricker vadret upp och blir 'hoppbart' sa far jag ett telefonsamtal och sen har jag 30 min pa mig att ta mig ut till dropzonen. Men da vadret var skit idag sa blev det en svang pa stan med Lianne, vi tog en fika och shoppade lite istallet...illa! Kopte klader som jag egentligen inte behover men samtidigt kande jag mig mycket battre till mods efterat. Och det ar ju ett bra tecken..eller? Nu blir det att promenera hem till huset, som kommer vara tomt dock. Alla andra kommer inte hem forran senare, sa det blir att vrida upp musiken pa bott och fixa och greja ytterligare i mitt nya rum. Vi gillar't!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0