Tjockisdag

Ja det är sant. igår hade jag och miafia vår tjockisdag. men det var roligt :) Det blev först en liten brunch hemma hos henne, sen en rejäl promenad in till stan där vi shoppade loss. Mia köpte skor och jag köpte en...eh..stekspade. Sen blev det iaf mat med smoothies och kladdkaka till efterätt och Stardust, som var jättesöt och väldigt bra. Vi gillar´t ;)

Idag ska jag äntligen få övningsköra mer seriöst, nämnligen till säffle och tillbaka för att släppa av hanna. Hade vart kul att stanna i säffle, jag menar, Säfflemarten kan man egentligen inte missa! Men såklart så ska jag jobba hela helgen..skoj! Sen blir det att rensa ur massa flyttkartonger i Holmedal. Just nu gör jag allt för att hjälpa till här hemma, så att jag sedan kan kräva lite sponsring till sthlm och gbg resorna :) Perfekt, jag vet!


OCH jag har inte bokat biljetten än...men liza vilken slappis tänker du....jag vet!!! Måste bestämma mig först om jag ska stanna i Australien på hemvägen eller inte!! det vore ju sjukt kul samtidigt så måste jag då ha pengar sparade..vilket inte är säkert! Men det vore inte dumt att ändå hinna se Sydney lite och kanske tom. prova lite surfing i australien också, det vore helt sjukt bra! så..vad blir det? Får nog föra denna fundering vidare till det högre planet (mamma o pappa). Så kommer jag letta you know when i know :)

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0