She's got a ticket to ride

Ja ni, nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och bokat biljetten!! Helt galet !!:D Jag är så nervös så det bara spirrar i hela kroppen och jag kan inte fatta hur jag ska överleva dessa 4 månader som är kvar. Jag vill komma iväg NU!!! Nu väntar jag bara på bekräftelsen och alla papper för visum, hemresa, försäkringar och allt sånt. Men det ska nog inte vara några problem. Jag har iaf bestämt mig för att ta det där stoppet i Australien på vägen hem, en liten minisemster längs östkusten blir det. Känns lite stupido att åka till andra sidan jorden, mellanlanda i australien men inte ta chansen och se lite av vad landet har att erbjuda. Så hur det än går i Nya Zeeland har jag Australien på vägen hem iaf! Någon som vart i Byron Bay, Surfers Paradise eller Sydney och som har några tips eller absoluta måsten? Tveka inte att ge mig some info! 

Känns hur skumt som helst, om några månader befinner jag mig på andra sidan jorden...eh? men det går nog bra. Eller? Ingen som i ststa minuten ändrat sig och vill följa med? :D

Men tillbaka till verkligheten, först en sak i sänder. Om en vecka bir det Sthlm för intervjun, sen blir det även en tripp till götlaborg för att gå på kak-kalas hos malena och "Late night party" (för två) hos Majsan :D


Whoaaa... ta mig härifrån nu!!!


Kommentarer
Postat av: linavagina

va?! får man följa meeed? :O xD

2008-09-30 @ 17:13:19
Postat av: Liza

Självklart! :D Packa din väska så drar vi ;)

2008-10-02 @ 08:57:45
URL: http://mynz.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh!! Jag vill också med!! :D Hehe!!

Bra beslut Liza me de där Au-stoppet tycker jag! Du kommer inte ångra dig! Idag köpte jag biljetterna till Wien. Enkelresa :S Hehe. Tänkte att hemresan kan jag boka därifrån. Onsdagen den 8/10 åker jag. Nu på onsdag med andra ord :O :S Shit! Hur ska de gå? Skönt att din blogg finns. Då kan man ju väldigt lätt känna sig lite uppdaterad om läget i de svenska skogarna iaf :) Fick värsta söta korten på ngr av barnen (de 4) jag ska va hos. Ska se om jag kan vidarebefordra det till dig så får du se de små skitungarna :P hehe! Nedå, de e jättegoa :D

Vi ses Liza!! Ha de!!

2008-10-02 @ 13:36:41
Postat av: Majaaaa

GAAAH!! LIZAA, fan va naajs! bokad å packad åsså sen har du värsta upplevelsen framför dej:D I can't wait tills du åker så du kan berätta sen:D ja ä så glaad bara.



Ja var på en Kilroy-mässa här i Gbg med massa folk från USA och NY å AU mm. som rekrytera studenter och ressugna folk till deras länder och ja fick me mej en MASSA papper å bajs därifrån både NY å AU!



Jag har förresten hållit mej lite updaterad på va de finns för nya B&J sorter ute nu.. Half baked heter ena me BÅDE brownisar & kakdegamojs,, GÖTT!!



Ja läängtar tills du kommar;)



tjoosingboosing

2008-10-02 @ 17:14:22
Postat av: Liza

Svar Mia: Åhh vad roligt mia, men så snart du åker!! :) Hoppas verkligen du kommer trivas där borta! Det är skitbra att du kan hålla koll på sverige via bloggen ;) Men, skicka gärna bild på dessa söta små glin! Ha det nu så bäst, för vi ses nog inte på ett tag... men till jul hoppas jag iaf, innan jag åker är ett måste! :D



Svar Maja:

GAH! fett nice maja :) sugen på att plugga utomlands alltså? Det vore ju askul, gör det!



Åhh den sorten låter ju sjukt underbar, ska vi satsa på den då jag kommer? :) Jag röstar för det! Vi ses snart! tjosing :)

2008-10-02 @ 22:26:39
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0