Hemresa - klart!

Då var vi igång igen. Fick en påminnelse igår kväll om att jag måste boka hemresa, annars bokar dom den och dom bestämmer destinationer och sånt. Shajt tänkte jag! men jag tog mig i kragen imorse och äntligen bokade hemresan. Jag satte datumet 11 januari 2010, så får jag bara boka om den sen om jag vill hem tidigare. Jag tog även ett stopp i Australien på hemvägen. Det blir en ganska så snabb visit, mer har jag inte råd med! 10 dagar längs kusten, Brisbane - Syndey. Det blir nog grejer ska ni se :)

Jag följer Mias exempel och gör mig en liten lista! Enklare att övetblicka läget då.

- Boka utresedatum
- Betala Handpenning
- Anämla mig till surfkurs

- Boka hemresedatum
- Skicka in visumansökningar
- Fixa med vaccination

Nu är det bara att vänta eller? 


Här ser ni även min flygrutt ner, tyärr kass bild. Kommer förhopnningsvis kunna ta mig in till Kuala Lumpur under dagen. Vore kul om man hann se staden en snabbis iaf :) Någon som vart där och har några tips på dagsaktivitet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0