Bekräftelse

Nu har jag fått min bekräftelse på posten! jippie yay!!! tänkte jag först men tyvärr gav den inte så mycket klarhet som jag trodde. Den står att bokningen är bekräftad MEN det står även att avresedatum är den 6:e februari (vad hände med 3:e som de säger på hemsidan??) samt att min plats ej är garanterad, än! Måste ju betala in handpenningen också. Men det ska väl försöka göras snart. Tror de på förmedlingen börjar bli lite trötta på mig haha , vet inte hur många konstiga frågor jag skickat till dem den senaste veckan :) Men det är ju viktiga grejer som jag måste veta innan jag åker så de får nog dras med mig ett tag till.

Imorgon åker jag till sthlm...GAH!!! Jag är jättenervös..hur ska det här gå? Vad ska jag ha på mig/med mig? Vad ska jag säga? Hur hittar jag dit? det är ju asmycket saker som ska tänkas på.  Jag tycker såna här intervjuer alltid är lika svåra, man ska visa upp sig och försöka "sälja" in sig till företaget, blotta sig själv helt enkelt. Håll tummarna för mig!

Sen har jag ett HUUUGE dilemma. Penga-dilemma. Vill köpa ett par skor för 400 kr och ett par hörlurar för typ 400 kr men! now the problem: jag bara råd till en av dem...hm.. så svårt! skorna är inte så nödvändiga bara roliga och även snygga. Hörlurar måste jag ha nya till ipoden, särskilt när jag ska åka tåg till sthlm. Så vad bör prioriteras? Jag måste även bestämma mig idag..helst nu! på stubbertten!


Kommentarer
Postat av: Mia

hej!!

va blev de?? skor el hörlurar?? nyfiken, hehe!! :)



jag e så glad att jag hann iaf bara säga hej till er där ni satt o såg ut o ha de så mysigt på waynes :D kommer saknar er båda!! alla dina trevliga storstadsvisiter liza!! (dina besök här i karlstad asså, hehe)



hur har de gått i stockholm?? hittade du dit?? hehe!! tror o hoppas de gick jättebra!! jag har lagt till dig i min resdagbokslista. så nu får du automatiskt mail när jag uppdaterar resdagboken, så jag hoppas på lite kommentarer :P heeh!



ha de så väldans bra nu!! o ta hand om de värmländska skogarna ordentligt!!

puss o kram till min goa liiiza!!

2008-10-07 @ 13:24:13
Postat av: Liza

Svar Mia: Gissa?! Det blev både och..haha jag tog mig råd till båda. Jag valde att köpa ett par lite billigare hörlurar istället så då gick det ihop!



Ja men åh vad roligt det var att se dig och hinna säga hej då där på waynes :) Mycket uppskattat!! Packa nu lugnt och glöm inte något!



Stockholm gick bra, skriver ett inlägg om det, så läs det för alla details :)

2008-10-07 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0