KÖRKORT!!

Idag ni, kära flickor och pojkar,  tog jag äntligen KÖRKORT!!!! whaaaaa!! jag klarade det. helt jäkla galet. Det känns som jag vunnit nobelpris eller nåt, typ viktigaste tillfället i mitt liv. Jag vet att  typ halva jordens befolkning klarat det jag gjorde idag men det känns ändå som jag är världsbäst. Vilken känsla!! Det går inte att beskriva :) Men såklart blev det världens snöoväder nu på kvällen så jag kan inte direkt ut och glänsa med en raggarrunda :)  men det får vi ta till helgen eller nåt, om vädret tillåter.

Annars har jag haft en kanonhelg, med läger på Bylunda. Skönt att få komma bort och tänka på något annat än jobb och körkort ett tag. Mycket välbehövt. Saknar mina gamla muppar från karlstad. Men förhoppningsvis blir det någon liten date framåt jul ;)

Hoppas ni mår lika bra som jag gör idag,
Puss o kram - julegran(töntvarning på julrimmet där)

Kommentarer
Postat av: vicci

åh vad kul...KÖRKORT underlättar ju i det mesta:D

skönt att de är över!:D

2008-12-02 @ 22:12:32
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: lina

GRATTIS bruden!!! Jag visste att du skulle klarat! ;D cya monday!

2008-12-03 @ 22:47:02
Postat av: Jeanette

Åh, grattis :D Nu kanske du äntligen kan ta dig från Nästeviken när du vill ;) Haha

2008-12-05 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0