Vårt boende i Exmouth

Jag vet inte ritkgit vart jag ska börja. Tror jag gör ett litet inlägg först om senaste veckan så tar vi framtidens planer i nästa:) 

Har ju berättat lite vagt om senaste tidens jobb trials. Jag gjorde en kväll på en fish and chips shop, helt okej men då de bara kunde erbjuda cirka 15-20 h i veckan kändes det lite magert. Så när jag fick chans att börja på ett café här i Exmouth dagen efter tackade jag ja till det och sa tack och hej till firren och chirren. På caféet blev jag erbjuden 30-35 h i veckan vilket lät finemang! Så under veckan som gått har jag varit där nästan varje dag och fått upplärning. Jag har gjort smörgåsar, wraps, toasties, milkshakes, serverat kaffe, stått i kassan och tagit beställningar och även hjälpt till i köket är det behövs. Väldigt skönt gäng som jobbar där, en kille i cirka 30-års åldern och sen 5 brudar i 25-35 års åldern. Alla väldigt trevliga och vänliga så jag trivdes bra:) 

Har säkert nämnt tidigare men vi bor på Cape Holiday Park, i deras vandrarhemsdel. Jag och Jenny har bott i ett 4-bäddsrum nu i cirka 9 nätter men vi har varit helt själva där inne de sista 7. Väldigt skönt! Här kommer lite bilder från campingen:


Vårt rum, jag bor där nere och Jenny på toppen! 

Vandrarhemsdelen, vårt rum är närmast till höger. 


Le grand kitchen!


Här sitter vi på kvällarna oh myser med middag och kanske en öl eller två:)




Vår favoritplats, poolen :)



Så här har vi bott den senaste tiden medan vi sökt jobb och haft oss. Så vi har det allt ganska bra :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0