Whitianga

Yo bro's!
Nu har jag tagit mig till Coromandel och Whitianga. Liten stad vid vattnet, ganska dod! Har ju oturen att vara har over paskhelgen, och allt ar stangt!! Sa min pask blir valdigt lugn, mycket lasande och promenader skulle jag tro :) Har ingen aning om vad jag ska gora det narmaste dagarna, ingen av wwoofarna har svarat an sa det blir nog att jag far resa runt. Det hade vart skont att spara lite pengar men far forsoka snala anda. Kanske reser ner till Hamilton for att sedan ta bussen till Raglan, Nya Zeelands surfmecka, eller tillbaka till Auckland? Nagra forslag? Vill inte dra mig alltfor soderut eftersom jag ska tillbaka upp till Paihia och vill inte anvanda for manga busstimmar. Den har bloggen har forvandlats, fran att ha varit ett stalle jag skriver om allt jag gor, nu ar det bara massa funderingar infor framtiden. De senaste veckorna har bara vart ett enda stort fragetecken!! men det far ni sta ut med :)

Fick precis ett sms av caroline, hon ar ocksa i Whitianga med sina foraldrar. Sista kvallen for dem sa de ar ute och ater middag, men vi ska ses en snabbis nar de ar klara :) Sa det blir skoj!

imorgon ska jag forsoka mig pa en langpromenad, vi far se hur det gar :) till stadens supermarket ska jag val iaf ta mig..haha.. men sen far vi se. Ha det bast och GLAD PASK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0