The Mousetrap

Tankte bara dela med mig lite bilder fran vandrarhemmet jag bor pa, och kommer att bo pa de narmaste veckorna. Har bott pa 5 olika hostel har i Paihia, och detta ar klart min favorit :)


Framsidan
 

Ett av de tre koken, plus tv-rum


Den underbara balkongen, har ater jag frukost varje morgon :) soft!


Lite utsikt fran balkongen.

Dagens komiska handelse: Jag satt ute i tradgarden och pluggade pa menyn nar jag plotsligt hor grannhuset spela Boten Anna riktigt hogt...haha... sen spelade de Now you're gone och All i ever wanted om och om igen! Jag kande mig nastan som hemma :) Basshunter ar faktiskt riktig stor har, sa fort du gar till en bar/pub/nattklubb sa hor du nagon av hans latar. Stolt Svensk Javisst!... NOT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va mysigt det ser ut! Jag vill också!!!

2009-04-19 @ 18:48:08
Postat av: Lina

Glömde skriva att det var jag som skrev xD

2009-04-19 @ 18:48:51
Postat av: liza

Ja men kom hit da! :D

2009-04-21 @ 22:32:03
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0