Tauranga dag 3

Jag har en natt till har i Tauranga, imorgon maste jag dra vidare. Min stora fraga ar fortfarande vart? Mousetrap ringde igar och sa att jag kunde komma och jobba mot boende dar om typ 2 veckor, underbart!! Da maste jag bara fundera ut vad jag ska gora tills dess :) Men da kan jag med gott samvete resa runt ett tag innan jag jobbar dar. Men igar slangde jag ivag lite mail till nagra WWOOF stallen, far se om nagon svarar. Annars sa tar jag bussen till Coromandel imorgon. Sa far det bli!

Kanns battre nu, nar tankarna borjar redas ut. For jag ar en manniska som vill ha koll pa allt, klarar inte riktigt av att inte veta vart jag ska sova nasta natt. Men nu kanns det prima! :) Nog tjatat om mina resplaner.

Vill garna ha mera kommentarer eller mail om vad ni alla gor dar hemma! Bara information fran vardagen liksom, sa tveka inte att skriva ett meterlangt mail om er sjalva :) jag skulle alska det!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0