Paihia med en galen Hollandare

Da var man tillbaka till paihia igen, kanns mycket bra. Bor pa ett underbart hostel, mousetrap, hur mysigt ssom helst. kanns mer som ett stort hus an ett hostel. Jag reste hit tillsammans med min nya kompanjon, Iris fran Holland. Riktigt rolig typ, henne har man skoj med :) Vi haller ihop veckan ut sa far vi se om vi ses senare igen. Pa fredag blir det tillbaka till Auckland igen. Fixa cv, forhoppningsvis traffa Holtan och boka intercity busspasset. Hade tankt gora det redan har i paihia, men iris och jag traffade igar en annan trevlig typ, Deborah fran oxford, och denna deborah har bil :) och hon ska till Auckland pa fre morgon, sa da bestamde vi att vi slar vara kloka huvuden ihop och delar pa bensinpengar istallet for att betala for buss. Sweet!

Har i Paihia har jag hunnit med en del trots allt, Iris gjorde en skydive i mandags sa jag foljde med henne ut till "'flygbasen'' och agerade support...haha. Igar gjorde vi riktigt fin vandring till Hururu Falls. Har skaffat mig ett nytt orhange igen..! Last ut min bok och allmant traffat massor med intressanta manniskor fran jordens alla horn. Kan det bli battre? Jane fran Amsterdam ( ca 50 ar) och hennes man satt vi och pratade med en hel kvall, riktiga hippies haha :) Hon berattade hur hon vaxte upp sina forsta 9 ar i Burma, med en orm som basta van. Fick mig aven en funderare nar hon berattade att hon hade tva dottrar, en var framgangsrik pilot och den andra hade eget foretag och jobbade inom  filmbranchen som bla. filmeditor. Ocksa valdigt framgansrik... gissa om jag blev avundsjuk och borjade fundera pa vilken vag jag ska valja....

Har inte tagit nagra bra bilder under den senaste tiden, sa pa den fronten ar det lite tomt. Men har har ni iaf Hururu Falls, kanske inte sa intressant,



sweet bro, nu ska jag fortsatta min lata dag. Det sporegnar ute sa idag blir den en dag full av ingenting... not bad :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad vackert!

2009-04-01 @ 12:39:54
URL: http://wikstroem.bilddagboken.se
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 12:43:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0