Paihia for tredje gangen!

Nu sitter jag har i Paihia igen, och det kanns sjukt bra. Vaknade, satt pa verandan i solskenet och at toast med peanutbutter och jelly. Haha nyttigt varre! Men battre start kan det val inte bli, jag har inga tvivel om att det idag kommer bli en superbra dag. Har inget planerat utan jag ska bara strosa runt och njuta! Becky 2 ( kommer kalla henne det, Becky 1 ar min kanadensare fran Ahipara, Becky 2 ar amerikanaren som jag akte hit med!) aker tillbaka till Auckland idag for att flyga hem imorgon. Sa vi ska ses en snabbis vid tio, kanske ta en fika och bara sitta pa stranden och njuta. Sa som jag sa tidigare, denna dagen kommer bli superbra! Sweet!

Haha nog med mina ackligt positiva tankar! Funderar pa att till helgen kanske aka och halsa pa Ahipara och det ganget, om de ar kvar. Vore kul och forhoppningsvis skulle jag kanske fa ett rum/badd valdigt billigt..!

Men nu ska jag ga tillbaka till verkligheten och gora alla det trakiga rutinerna som jag anda forsoker halla fast vid, borsta tanderna, ga pa toa osv.....

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0