Monday - Paihia

Igar regnade det hela dagen, sa inga direkt avancerade aktiviteter agde rum.  Laste, drack te, lyssnade pa musik, tittade pa tv, laste mer, drack mer te....haha sa spenderade jag min dag. Eller jag tog faktiskt en prmenad in till stan och kopte mig en fin dagbok, ska borja skriva varje dag, eller nastan iaf. Alla detaljer, namn, nummer, tankar och annat som jag behover fa ur mig. Bloggen ar ju mer for er dar hemma sa ni vet vart jag haller hus men dagboken kommer mer vara for mig. Sa igar spenderade jag 4 timmar at att forsoka skriva ner vad jag gjort hittils, under 10 veckor. Har kommit till vecka 8..haha, och det blev typ 20-25 sidor. Och da forsokte jag faktiskt halla mig kort, skrev langt ifran allt som hant.

Igar var min kvall off, sa behovde inte jobba. Spenderade den istallet i soffan och tittade pa Bones. Sen gick vi ut och tog en ol i baren pa andra sidan gatan. Sa hela dagen var riktigt soft. Idag vantar inte mycket heller, vadret ar kasst sa det blir till att lasa, fortsatta skriva i min dagbok och sen ikvall jobba.

Choice bro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0