Life goes on in Paihia

Inte mycket som hander har inte. Dagarna gar at att hanga med stadganget, spela kort, lasa, dricka te och bara ta det lugnt. Kvallarna blir det jobb pa Thai Garden. Allt kanns battre nu, mycket battre. So no worries mate :)

Ar lite frustrerad over att jag inte har bil, kan inte riktigt ta mig nagonstans. Hade vart sa harligt att bara kunna aka vart man ville, och bensinen har ar ca halva priset mot sverige. Och dieseln en tredjedel! Men tror anda inte att jag ska kopa mig en, kan ju knappt nagot om bilar och det ar ganska mycket pengar. Jag far klara mig finemang anda. Far ta och skaffa mig nagra vanner med bil istallet som jag kan utnyttja :P haha

Denna veckan blir det mycket kalas, idag fyller Rob 26, pa torsdag fyller Ruth 21 och pa mandag fyller jag 19. Sa mycket tarta och presenter :) ( Hoppas jag?!) :P haha nej da

Mindra an en manad kvar tills mina gamla arbetskollegor Linda och Krille kommer hit, det ska blir svinkul :) Vi far se vad de vill hitta pa men ett besok upp till mig har de lovat iaf :D Sweet

see u bro



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh fyfaaen va underbart då! Och 9 månader kvar, bara å njuta! ;) Hur är folket därnere? Många svenskar? Vad gör du förutom att jobba? Blir det mycket ligga på stranden och så eller har du rest runt nåt och upplevt kulturen och så?



Åh vad glad jag blir att du säger det! Trivs riktigt bra i mitt korta hår nu faktiskt! Satte inte ens i extensions till föreställningen nu hehe. That's a big step I tell you haha! ;)

Kram!

2009-04-29 @ 23:13:28
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0