Jobbrapport

Okej en snabb uppdatering om jobbet, de ringde igar och ville att jag skulle komma pa kvallen sa jag sa visst! Och jag maste saga att det var HEMSKT!!! haha det var hur stressigt som helst, menyn var oandlig med massa konstiga matratter, min chef bara skrek pa mig hela tiden..haha. Hon pratade inte sa jattebra engelska, sadar typiskt thailandsk engelska, och sa fort jag inte forstod vad hon sa eller vad hon menade blev hon arg och tyckte jag var hopplos..! men sen nar det lugnat sig lite bad hon faktiskt om ursakt, och mina medarbetare sa att hon alltid ar san mot alla. Man maste bara vanja sig :P Ett annat problem var att all mat sag likadan ut och inte hjalpte det att fraga nagon av kockarna vilken som var vad eftersom de knappt pratade engelska.... haha..hopplost!  Men jag fick iaf 2 dollar i dricks och en lada med mat med mig hem :) Och nar jag far min lon kommer det garanterat kannas lite battre!

Ska jobba ikvall ocksa, fasar faktiskt! Vill inte. Men jag ska se det hela som en utmaning som jag ska klara av. Ge det en chans iaf :) Sen kanske jag soker nagot annat jobb senare, men en chans ska de fa iaf! Och igar tog jag inte ens bestallningar, utan jag bara dukade, dukade av, serverade mat, plockade disk och sant. Sa nar jag ska borja ta bestallningar kommer den riktiga paniken...haha... oh my gosh, hur ska detta ga?

Men tack for de varmande orden linda, saklart att jag ska klara av det har.

Kommentarer
Postat av: Sofia

stå på dig liza!

2009-04-16 @ 21:46:19
URL: http://wikstroem.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0