Jobbrapport no 2

God morgon!
Jobbade mitt andra pass igar och det var sa mycket battre!!! Hade riktigt roligt, kom pa mig sjalv hela tiden att jag gick runt med varldens fetaste leeende :) haha det var mycket mindre folk sa tempot var battre och min chef var riktigt trevlig. Hon tom fragade mig massa fragor om Sverige! Jag tog bestallningar ocksa, vilket gick bra. Men det ar svart med alla thai namn och alla vinsorter ska vi inte tala om! Men jag ska plugga pa menyn under dagen sa det ska nog losa sig. Ikvall blir det jobb igen, jag hoppas det inte blir for mycket folk, utan ett lite lugnare tempo vore skont. Jag ska erkanna att jag ar lite stolt over mig sjalv for att jag gick tillbaka, trots den hemska forsta dagen. Sa som det ser ut nu sa stannar jag kvar pa Thai Gardens ett tag till iaf, vill lara mig och fa lite erfarenhet som servitris. Sweet bro :)

For dagen har jag inga planer, kanske tar min bok och ipod och gar ner till stranden och bara njuter :) Finns inte sa mycket annat att gora har, haha ganska dott.

Vad hander hemma? Nagot nytt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0