Good morning Tauranga!

Morning everyone!
Nu har jag vaknat och ar aterigen valdigt fundersam, trodde en god natts somn skulle hjalpa men icke. Detta ar det svaraste med att resa ensam, har ingen att diskutera med. Sa alla funderingar bara snurrar runt i skallen om och om igen.  Igar sa fick jag reda pa att alla hostel ar typ fulla har i Tauranga till helgen, pga av jazzfestivalen, sa det sag jag lite som ett tecken for att jag ska ge mig av. Men vart? tror jag drar till Coromandel, snokar runt dar lite. Kanske hyr bil for en dag? Vore kul att utforska stranderna och allt som finns dar uppe, men det beror aven pa priset saklart.

Kommer kanske tillbaka till Tauranga senare, vem vet? det ar en fin stad, idag ska jag forsoka utforska den lite mer. Ta en langpromenad till mount Manganui, som sags vara ett surfparadis :) Later inte fel, hade garna provat om vadret var battre dock...

Nej mina kara vanner, saknar er alla! skulle beohva nagon av er har att diskutera min framtid med, vore inte fel. Men far noja mig med msn och bloggen sa lange.

Just det, bion igar. Filmen var helt okej, men hela salongen var fylld med medelalders damer, jag var den enda under 30, garanterat! Men det gjorde inget, jag hade trevligt anda :) Okej film , dog som underhallning iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0