Back in da tooown

Har precis anlant till Auckland igen, efter en lang bilresa. Det kanns skit om jag ska vara arlig... hade det sjukt bra i Paihia, och ville inte aka darifran. Men hade ju redan bestamt och fixat skjuts ner till Auckland sa jag stack anda. Lite kompisar och sa som blev lamnade dar utan att jag hann ta nummer, email eller ens efternamn, sa det kanns riktigt trakigt. Funderar nastan pa att sticka tillbaka efter helgen...men det vore valdigt onodigt och dyrt men anda...

Men humoret gick uppat nar vi skulle leta boende. Vi tankte kolla Base forst, ett hostel ingen av oss gillar, men det ar centralt och vi har vart dar forut. MEN base var fullt sa vi provade var lycka hos ett nyoppnat hostel som ligger precis lika centralt. SJUKT BRA! rummen ar helt underbara, stor takbalkong, GRATIS frukost, GRATIS internet...kan ni fatta vilken lyx det ar??!!

Nu ska jag forsoka fa lite ordning pa tillvaron, fixa busspass, kopiera cv och liknanade..cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0