Auckland

Okej, sista dagen i Auckland. Imorgon ska jag forsoka ta mig ner till Tauranga. Spana in den staden och forsoka hitta ett jobb. Tanken ar att ga in i varje affar och cafe som finns typ..haha vi far se hur det gar!  Men det ar vart ett forsok. Igar fick jag antligen koll pa Skype, sa ni som har det: lizaarvidsson ar mitt namn. Ring!! I'll be waiting :)

Idag vantar pappersarbete pa IEP kontoret, ska kopiera upp sa jag har tusentals CVn haha.. eller sa manga som mojligt iaf. Sen ikvall ska jag och Iris ha var avskedsmiddag. Sorgligt varre! Men det ar sa det ar nar man ar pa resande fot. Vanner kommer och gar. Darfor ska det bli skont att fa sla sig ner pa ett och samma stalle for en langre period.

Var pa fodelsedagspicknick for Holtan igar, mycket trevligt. Traffade alla hennes jobbarkompisar, skont gang det dar :) Bilder kommer nagon gang..haha latmasken har bitit mig.

laters!

Kommentarer
Postat av: ngela.B

Hej!ser att du får vara med om mycke roligt.ônskar dej lycka till med jobb sòkandet.nu är det full ruch mã påskhandeln ,du får ha en fin påsk!kram Ingela.B

2009-04-07 @ 00:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0